softmania.sk

• Aplikácií na stiahnutie zadarmo 15010
  • Užívatelia: 3233

Alarm for Cobra 11: The Syndicate (Crash Time IV)

91 %

Štvrtý diel šialenej automobilovej naháňačky

Vývojári zo spoločnosti Synetic dlho nelenili a po úspešnom treťom dieli s podtitulom Highway Nights sa pustili do vytvárania nového príbehu. Ten uzrel svetlo herného sveta o rok neskôr a hráči sa opäť mohli kochať úchvatnou grafikou, cítiť nárast hladiny adrenalínu v krvi a hlavne si skvele zajazdiť na nemeckých cestách, diaľniciach, parkoviskách a zastávkach.

Herná séria Crash Time (prípadne Alarm for Cobra 11) je založená na populárnom televíznom seriále z policajného prostredia. Jeho hlavnými hrdinami sú príslušníci diaľničnej polície, ktorá sa stará o bezpečnosť na cestách, predovšetkým diaľniciach. Lenže nič nejde tak, ako by si človek prial. Zdanlivo banálne priestupky a nehody sa neskôr ukážu byť len špičkou veľkého problému alebo chystaného zločinu. Hlavných hrdinovia sa teda často ocitajú mimo stanoveného pôsobiska.
Rovnako tomu je aj v časti s názvom The Syndicate. Obľúbená vyšetřovatelská dvojica zaisťuje smrteľnú ďialničnú nehodu. Spočiatku sa zdá, že ide o vážnu, ale jasnú záležitosť. Lenže vzápätí objavia stopy po guľkách v zadnej časti vozidla. Špekulácie o úmyselnom čine navyše potvrdí detektív v utajení, ktorý dvojicu informuje o totožnosti mŕtveho vodiča. Ten bol rovnako ako on nasadený v utajení a dokonca na rovnakom prípade. Hra sa naplno rozbieha a nebude v nej núdza o drsné naháňačky, kľučkovanie v hustej mestskej doprave a mnoho ďalšieho.

Ako už bolo spomenuté v úvode, hra je známa svojou prepracovanou grafickou stránkou a najmä kvalitným fyzikálnym enginom. Hráči sa vďaka tomu pri zlom riadení alebo nezvládnutí zákruty vo veľkej rýchlosti môžu kochať skvelými reakciami vozidla. To totiž nezostane hlúpo na vozovke, ale zachová sa ako skutočné auto. Svoju energiu prenesie do nárazu a následného letu či kotrmelcov. Samozrejmosťou je deformácia vozidla, rozbitie sklenených výplní alebo nefunkčnosť dvernej západky.

Ovládanie je veľmi jednoduché a hráč okrem šípok využije iba klávesy na zmenu pohľadu alebo zapnutie policajnej sirény. Jednotlivé časti sú rozdelené na misie s podrobnými popsimi. Detaily si medzi sebou navyše riešia samotní aktéri. Úlohy sú často založené na rýchlom premiestnení, sledovaní alebo zastavení určitého vozidla. Na navigáciu slúži systém šípok - neustále ukazuje, kde sa daný objekt nachádza a zároveň určuje jeho vzdialenosť. Občasné zobrazenie sekundárnych šípok a o poznanie väčších smeroviek označuje cestu alebo odbočku, ktorou sa má hráč na križovatke vydať.

Alarm for Cobra 11: The Syndicate (Crash Time IV)Typické policajné auto

Hlavné funkcie a vlastnosti:

• Úžasné grafické spracovanie