softmania.sk

• Aplikácií na stiahnutie zadarmo 15026
  • Užívatelia: 3236

SpellForce: The Order of Dawn

95 %

Unikátne prepojenie RPG a RTS

Spellforce The Order of Dawn je zaujímavým mixom RPG a RTS žánru. Príbeh hry sa odohráva vo fantasy svete, ktorý čelí apokalypse. Niekoľko mocných mágov vyvolávalo elementy krajiny so snahou zničiť raz a navždy všetko zlo. Elementy sa však vzbúrili a namiesto toho začali svet ničiť. Zostalo len pár ostrovčekov prepojených portálmi, kde žijú poslední preživší a navyše ich utláčajú temné bytosti, ktoré sa snažia využiť príležitosť a ovládnuť posledné zvyšky sveta.

Jeden z posledných mocných mágov vyvolá runu bojovníka, ktorý môže podľa veštby svet zachrániť. Vy sa samozrejme ocitnete v jeho úlohe a hneď od začiatku budete čeliť zrade a intrigám. K náprave sveta vám budú pomáhať runy 6 rás (ľudia, trpaslíci, elfovia, orkovia, temní elfovia, trollovia) a runy hrdinov. Hra je koncipovaná tak, že väčšina máp obsahuje mnoho nepriateľov a tak musíte vybudovať opevnenie, nazbierať suroviny a vystavať mocné bojovníkmi, ktorí vám potom pomôžu celú mapu vymlátiť. Táto časť je teda zameraná predovšetkým na stratégiu a budovanie. Existujú však aj mapy, ktoré neobsahujú monumenty rás a vy potom musíte využiť iba svoje schopnosti a niekoľko ďalších pomocných hrdinov, aby ste splnili svoj cieľ.

Výber hrdinov je veľmi pestrý. Základné rozdelenie štýlu boja je na zbrane a mágiu. Každá táto kategória obsahuje na výber pestrú škálu. Váš hrdina bude získavať s plnením a zabíjaním monštier skúsenosti, ktoré mu budú zvyšovať level. Za každý level získate body schopností a budete si tak môcť navýšiť vaše atribúty a zručnosti. Hlavná príbehová línia je veľmi zaujímavá a dočkáte sa v nej aj pár zaujímavých zvratov. Spellforce má v súčasnej dobe niekoľko datadiskov a dokonca aj pokračovanie v podobe Spellforce 2.

SpellForce: The Order of DawnKúzelník bielej mágie

Hlavné funkcie a vlastnosti:

• Zmes RPG a RTS