softmania.sk

• Aplikácií na stiahnutie zadarmo 15010
  • Užívatelia: 3234

Rollercoaster Tycoon 2

91 %

Postavte si zábavný park od A po Z

Slávneho herného návrhára a tvorcu tých najlepších simulačných hier, Chrisa Sawyera, pozná snáď každý. Po debutovom hite Transport Tycoon mu učarovali horské dráhy a vrhol sa na vytváranie simulátora zábavných parkov, ktoré sú na horských dráhach založené. Na hráča teda čaká komplexná hra, zahŕňajúca všetky predstaviteľné detaily, ktoré súvisia s budovaním a prevádzkou zábavného parku.

Na začiatku hráč získa základné prostriedky. Tento rozpočet musí využiť na kompletný rozjazd parku. Ďalej mu je pridelený časový limit a samozrejme plocha, na ktorej bude stavať. Začiatok je najdôležitejšou fázou hry. Ak hráč podcení niektorú podstatnú súčasť parku a nezostanú mu na ňu peniaze, pravdepodobne už nestihne splniť daný časový limit - ak sa vôbec vyhrabe z dlhov. Po počiatočnej investícii do základného vybavenia parku je totiž potrebné park ďalej rozvíjať. Na tento účel slúžia peniaze vybrané zo vstupného. Nie je preto od veci, postaviť vstupnú bránu s pokladňami, aby bolo možné vstupné vôbec vyberať.

Okrem rozvíjania a zlepšovanie atrakcií a služieb ( záchody, občerstvenie a ďalšie), treba park propagovať v médiách. Hráč tým priláka viac návštevníkov a zvyšuje možnosti na lepšie zárobky. Keďže bol Chris Sawyer vždy puntičkár a všetko mal prepracované do bodky, aj v hre veľmi záleží na detailoch. Stačí, ak návštevník odchádza nespokojný. Dá to vedieť známymi a o pár chvíľ sú rady pred vašimi bránami polovičné. Samozrejme, tento jav funguje aj opačne. Pochvalné recenzie sú cieľom majiteľa parku a na nalákanie ďalších zákazníkov poslúžia najlepšie.

Rollercoaster Tycoon 2 hráčom prináša hodiny zábavy a tiež nespočet výziev v podobe nových lokácií, časových limitov a finančných stropov.

Rollercoaster Tycoon 2Šialená horská dráha

Hlavné funkcie a vlastnosti: