softmania.sk

• Aplikácií na stiahnutie zadarmo 15010
  • Užívatelia: 3233

Company of Heroes

93 %

Vojnoví hrdinovia v hernej stratégii

Company of Heroes je skutočným spoločenstvom hrdinov - mužov, ktorí išli odhodlane do boja a vďaka odvahe i skúsenostiam prežili a stali sa slávnymi. Hra je zameraná veľmi špecificky. Hráča trénuje v logickom premýšľaní, no zároveň kladie dôraz na schopnosť predvídania a v neposlednom rade rýchleho rozhodovania. Company of Heroes je skvelá vojnová stratégia so značnými "tower defense" prvkami a neskutočným grafickým spracovaním.

Hráč navštívi najznámejšie bojiská druhej svetovej vojny. Aj preto celá hra začína vylodením v Normandii, na jednej z typických pláží. K dispozícii sú nielen historické miesta, ale všetko je doplnené budovami danej doby a hlavne autentickou technikou, použitou práve pri vylodení či iných veľkých operáciách.

Každá z pätnástich misií má iný príbeh a hráč je v nej postavený do troch rôznych pozícií. Je veliteľom väčšej či menšej jednotky, má k dispozícii vojakov, zbrane i techniku, no mení sa systém boja. Raz ide o čisto ofenzívnu operáciu, pri ktorej je potrebné prelomiť zákopovú líniu alebo  ovládnuť strategické pozície. Inokedy sa naopak hráč stáva veliteľom obrannej jednotky, ktorá, stoj čo stoj, musí udržať nepriateľa pred bránami/zákopmi/mostom. Poslednou možnosťou je kombinácia. Situácia sa neustále komplikuje a hráč je nútený ustupovať alebo sa brániť, aby po chvíli mohol prejsť do útoku.

Herný systém je opäť akousi zmesou rôznych možností ovládania. Základom je pohľad tretej osoby a ovládanie myšou. Hráč si rozostaví jednotky, premiestni vozidlá a vytvorí zálohy. Potom v obrannom postavení čaká na útok nepriateľov. Táto fáza je veľmi podobná klasickým tower defense hrám. Avšak pri obrane či neskoršom útoku je nutné jednotky a vozidlá neustále strategicky premiestňovať, čím hra istým spôsobom pripomína šach. Rozdiel oproti tradičným stratégiám spočíva v tom, že hráč nemôže vyrábať žiadne dodatočné jednotky alebo vozidlá.

V rámci hry si užijete velenie tankom, džípom, guľometným hniezdam či skupine inžinierov. Ostreľovača umiestnite na pozíciu alebo poveríte ženistov zabezpečením mosta.

Company of HeroesHerná obrazovka

Hlavné funkcie a vlastnosti: