softmania.sk

  • Aplikácií na stiahnutie zadarmo 14075
  • Užívatelia: 3182

Poradňa

Kategórie poradne

Komunikácia

Práca so súbormi

Ovládače

Ochrana PC

Úprava plochy

Mobilné telefóny

Utility

Vývojové nástroje

Podnikanie, domácnosť

Hry a zábava

Grafika a fotografie

Audio a Video

Internet a siete

Hľadanie v poradni:

Položiť otázku

Kategórie:
Meno:
Opište znaky opačně  c 7 d 0 d 2  :
 
Nadpis:
Text:
  • Jarmila Cimermanova

    COOP Jednota – malí výletníci (mobilné): Skenovanie

    Dobrý deň, stiahla som si dnes tu hru no nedá sa mi skenovat- stále mi píše,aby som skenovala prostredie. Nech robím, čo robim stále mi to nejde Jarmila Cimermanova 24.8.2021 Zobraziť odpovede (0) Odpovedať
  • Jozko Palanik

    Ovládače: Zobrazovanie

    Zdravím, otvoril som na počítači obrazok, formát PNG. (myslím), ale starú verziu pretože počítať to dlho a divne načítaval... . Odvtedy mám na obrazovke zelený pásik vodorovný, a od neho až ku spodku obrazovky mám akoby rozmazané všetko. Je to podla mna preto, pretože to je rozdvojena, ztrojnásobená alebo take niečo, obrazovka. Myslím že to sposobil obrázok, lebo po jeho otvorení som mal takéto pásiky na monitore. Jedine čo pomohlo vždy bolo funkcia restore(obnovenie) ale už nemám dalsie body.., skúsil som vymeniť grafiku,ramky,resetnúť BIOS, povysávať PC, milion krát preinštalovať graficke ovladače, meniť zobrazovanie monitoru(toto jedine, niekedy pomôže, lebo mi ostane iba jeden malý zelený pásik na obrazovke ale rozdvojenie/ztrojenie obrazovky pod ním zmizne. Čomu však nechápem je že už pri načítavaní/biose je tento problém prítomny, avšak hardwarom to nemôže byť pretože by som to nemohol vyriešiť softwérovímy zmenami popísanými vyššie. Mna napadá len corruptnutá Vram na grafike, alebo chybné SSD ktoré núti stale načítať tieto spomínane obrázky ktore všetko spôsobili. Ale aj ta grafika by zrejme po výmene opravila problem takže skôr SSD alebo už fakt neviem čo mám skúsiť spraviť, Procesor neviem akým spôsobom by toto ovplyvňoval ak niekto viete čo môžem ešte vyskúšať budem vďačny. Spomenúté opravý (obnovenie) windowsu, ktorý som aj preinštaloval aj so celým PC, opravili chyby vždy len do Reštartu. Ešte jedna vec je zaujmava, niekedy ked som PC vypol len na chvílu tak sa problem nevrátil, po dlhšej dobe je to naspäť vzdy. Díky za radu no... Jozko Palanik 17.7.2021 Zobraziť odpovede (0) Odpovedať
  • Adam Adámik

    Ochrana PC: Problém so spustením pc

    Dobrý keď keď zapnem pc píše ze prebieha automatická oprava pc a ze sa zisťuje problém po chvíli sa objavi na modrom pozadí vypnúť alebo ďalšie možnosti keď tam kliknem nič z toho nefunguje. Za každú snahu o pomoc budem rad. Ďakujem Adam Adámik 12.7.2021 Zobraziť odpovede (0) Odpovedať
  • Naty

    Microsoft Word (mobilné): Word -problém

    Dobrý deň, mala by som otázku. Keď pracujem vo worde, po každom otvorení dokumentu sa mi zobrazuje kedy naposledy som na ňom pracovala. V poslednej dobe mi to vypisuje, že na mojom dokumente pracoval niekto iný. Pritom dokument nie je zdieľany. Dosť ma to znepokojuje, mohol sa mi niekto dostať do počítača? Moc sa v tom nevyznám. Ďakujem za pomoc. Naty 4.7.2021 Zobraziť odpovede (1) Odpovedať
  • to je jedno

    Snapchat (mobilné): foceni a zvuk

    dobry den vim ze to tu psalo hodne lidi ale nikdo stale nevi odpoved, jak se vypina zvuk fotoaparatu kdyz mate zaply ticjy rezim??? deluju to je jedno 8.6.2021 Zobraziť odpovede (1) Odpovedať
  • Andrea

    HUAWEI Video Player (mobilné): Video

    Dobrý deň, prosím o radu s nasledovným problémom. Po stiahnutí videí z Huawei p30 pro do počítača sa tam nedajú prehrať ani s prehrávačom vlc ani mp4 potrebujem dodatočne stiahnuť huawei video player?
    Ďakujem za odpoveď.
    Andrea 8.6.2021 Zobraziť odpovede (1) Odpovedať
  • Matúš

    Internet a siete: multichrome v správcovi

    vedeli by ste mi s tym niekto pomoct? ukazuje mi to niekolko krat, no mam zapnute len jedno okno v prehliadaci.
    Matúš 15.4.2021 Zobraziť odpovede (1) Odpovedať
  • Michal

    Internet a siete: Internet a siete: pomalý internet

    Dobrý deň, 

    na svojom stolnom PC mám veľmi pomalý internet aj napriek tomu že mám natiahnutý LAN kábel priamo do PC, ktorý podporuje pripojenie 10/100/1000 Mbps. Skúsil som zvlášť pripojiť sieťovú kartu s LAN pripojením, no bez výsledku, rýchlosť sa stále pohybuje cca do 10Mbps - download/upload. Predpokladám že chyba bude niekde v základnej doske ale sám sa neviem ďalej pohnúť, vopred ďakujem za radu. 
    Michal 8.4.2021 Zobraziť odpovede (0) Odpovedať
  • AV

    Ochrana PC: Základná doska na notebook HP ENVY 17-j040ec

    Dobrý deň,

    zhánam na notebook zakladnu dosku v rozumnej cene no nikde ju neviem zohnat viete mi prosím poradit kde ju kupim ? bojím sa to objednat na ebay alebo aliexpress a na slovensku to neviem zohnat.

    S pozdravom AV
    AV 26.3.2021 Zobraziť odpovede (0) Odpovedať
  • Miroslav Albrecht

    FIFA Mobile Football (mobilné): Prosím pomoc

    Ako a kde si môžem stihnúť fifa mobile Na huavei smart 2021??? Prosím som uz zufaliii Miroslav Albrecht 24.3.2021 Zobraziť odpovede (2) Odpovedať