CP HELP DESK
60 %
Komunikácia so zákazníkmi.
CP HELP DESK je softwarová aplikácia, ktorá Vám pomôže efektívne komunikovať s Vašimi zákazníkmi. Umožňuje spracovávať veľké množstvo požadiavkov a účelne s nimi pracovať.
ČO CP HELP DESK VIE?
- zadávanie požiadavkov zákazníkov telefonicky, cez web, e-mail alebo prijmutím alarmu z externého zariadenia identifikácia zákazníka a zobrazenie informácií o ňom ešte pred zdvihnutím hovoru
- nahrávanie hovorov a ich priradenie konkrétnemu požiadavku
- informovanie zákazníka o stavu riešenia, automatické odoslanie e-mailu
- sledovanie histórie komunikácie a tvorba databázie informácií
- podrobný záznam riešenia vr. možnosti pripojovať prílohy
- stanovenie termínov vyriešenia a ich automatická kontrola
- filtrácie a radenie požiadavkov podľa zvolených kritérií
- možnosť nastavenia priorít riešenia
- nastavenie spôsobu eskalácie požadiavkov možnosť integrácie s terajšími systémami CRM, ERP,... (XML, API, WEB Services, .NET remoting, atd.)
- nastavenie rôzneho stupňa oprávnenia
- viacjazykové verzie nastavenie vzhľadu webového rozhrania podľa Vašich grafických pravidiel
Odporúčame
Podobné programy na stiahnutie
Skype Click to Call |
VZOchat |
3CX VOIP telefonní klient |
Kerio Operator |
BearWare TeamTalk |
Skype Video Call Recorder |
Diskusia